8 januari

Tjo tjo!
Fredagen blev det ett oväntat kalas med Anna och Erik :) satt hemma hos Anna först och drack vin,
sen gick vi till city å drack :) sen sprang tiden iväg så ja var hemma vid 3, å somna runt efter halv 4. Lördag gick ja upp vid 7 och tog medicin, efter ja myst lite med tova, sen brukar ja somna om, men icke! va så bakfull så ja lade mig i soffan å kolla på tv, va ju ändå skider som ja fick titta på så de gick :), å mysa med Tova så klart ja gjorde..
Vid halv 7 kom Burre å Olle och hälsade på, sen körde vi folk å hämtade Linda&Börje och drog till Malin och hade roligt med ett nytt sällskaps spel malin hade köpt : Så det kan låta!. När man kommit underfund med det va de skiit kul, satt typ bara å skratta. Senare började Burre köra i Malins nya bil så det blev väl runtrunt i sunne :) Så jag kom nog hem halv 4, då var jag dödstrött, för övertrött hade ja redan blivit typ 3 gånger å fått skrattanfall så som bara jag kan få :P haha.. Söndagen har bestått av att ja vakna runt 2 så jag har fått missa och tagot medicin idag så jag har vart hungrig hela dagen, men ja åt pommes å stekte 2 hamburgare förut vid 6, men nu är jag hungrig igen. Hmm försöker fundera ut något att göra åt det aja..


Gammal bild på mig från 2004
hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback