31 januari

Tjo!
Idag har jag inte gjort värst mycket känns det som men ändå har jag hunnit med mycket.. Gick upp vid 7 å kollade på tvn, sen runt 10 så sov jag lite till 12 :) sen diska ja å lagade mat :). sen vek ja tvätten.. Sen blev mitt möte inställt som jag skulle ha haft klockan 2.. Sen så la ja mig och sov vid 4 igen och vakna tjugo över 7 av att mamma ringde, så hade missat lite av hockeyn men de känndes som de kvitta för restan av matchen sög!!  Så värmde lite fiskgratäng å mos :) Å nu sitter ja vid datorn å lyssnar på musik :P å känner att ja skulle kunna gå å lägga mig igen. sjukt!
Imorgon ska jag hämta mosters mini fis på dagis vid 3 :) för syster kommer hem vid 7 från Ängelholm :)

Emil liten å ska baka :) ......................................................................Emil ny frissad för ett tag sen <3
cvbnmjmosters mini fis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback