20 januari :)

Tjo!
Igår den 19 jan va jag på möte i torsby vid 10, sen inte till sunne så tog ja ut medicin. Efter det så åkte ja och agneta till selma så bjöd hon mig på mat där :) skit gott va de :), Sen åkte vi hem till henne och kolla i en massa kokböcker å skrev upp recept :) Alltid kul med litte nya så man inte fastnar i samma matvanor :).. Sen hem å börja kolla på hockey efter att fbk låg under med 2-0 mot aik vart ja så frustrerad så jag blev med Matilda&Malin och kolla på hoppträning :), fbk förlorade med 3-0 suck!...

Idag :) är ja trött har inte fått sovit så mycket inatt, Lille fis Tova tycker att hon blivit könsmogen och går runt och mjauar som om hon hade en krokig trumbon i magen :) så inom snarast så blir det kastrering för hennes del ;) hetter ju tydligen kastrering för båda könen nu för tiden haha..Men ja fick sova 2 timmar förut de va sköööönt, för hon va nog å trött för hon har lögg å sovit nästan hela morgonen, sen 10 typ, men då väkte hon mig innan klockan ens ringde med å den ringer 7 annars så tack :).. Gick på toa nyss å får se detta då

Båda Ligger inne på toan :)
Tova i huset                                                Tuffs på golvet (Har golvvärme)
myspå golvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback