18 januari

tjo :)
Gick upp vid 7 idag :) slängde i en tvätt vid nio :) La mig och tog en tupplur till 12 :) hängde tvätten, telefonsamtal om att ja ska gå å kolla mitt blodtryck efter ett, så slängde mig i duschen å gjorde mig iordning å gick ner å tog det där trycket 133 genom 87 å puls 92.. Sen gick ja å handla å mötte upp mamma vid affären. Blev med hem till henne, tänkte ja skulle fått ätit där, men innan maten va klar ringer Malin, så blir med henne till börby å gör tårta :) för hennes hund vega fyllde 1 år :) hehe.. Sen hem, packa upp sakerna ja handlat för 3dje å sista gången i rätt frys&kylskåp :), tog 2 smörgåsar å sen vart de å gå till ishallen å kolla på Sunne-Viking :) Sunne förlora med 5-3. åt en körv där iallafall så ja fick nöe i magen.. Nu är ja hemma, blir väl å lägga sig snart klockan är runt 11 nu så, men först blir de nog å slänga i sig nån mer smörgås :) Imöra upp igen vid 7, fixa lite sen dra till torsby, ska va där på möte klockan 10 :) efter de ska jag med mitt boendestöd hem å va där så ska vi laga mat å sätta oss å skriva reccept och planera in möten för frebruari :)

all kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback