13 januari

Tjo :)

Den 11 januari: Jag och malin var ute och gick&joggade 5,3 kilometer :)
sen så hade jag köpt min ett par längd skidor på dagen, så testade dom :)
Den 12 januari: Jag och malin gick 5 kilometer :) sen hem å duscha, efter de gick jag upp till herren på hea och kollade på hockey :) ja å till hea är de säkert 1 kilometer skulle jag tippa på :) sen kom syster och hämtade mig så blev med till mamma&reinert(pappa) inte min riktiga pappa men nu mera är han min pappa, (min riktiga pappa eller jag vad man ska kalla han, har jag sagt upp kontakten med, även skickat efter papper som jag ska fylla i om att skriva av mig han..) och käka mat :) sen gick ja hem därifrån :)
Och klockan är nu efter 12 på natten så det blir den 13 januari : Så klart fredagen den 13 :)
så får se vad dagen har att erbjuda :)


Mamma&Pappa&Hector&jag i hörnet.
På lille Hectors dop ( ungen i mammas famn)
mor & far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback