10 januari, Dagen

Tjo!
Idag gick jag upp vid 7, La mig i soffan å spelade lite på fb å glodde på tvn :).
Efter 12 ringde Emil ( mosters mini fis ) och ville att jag skulle komma hem till han och leka :) Så syster å Emil hämtade mig, så vi har spelat tv spel & kollat på film :) sen efter vi hade ätit så gick vi upp till mormor för Emil ville bada. Kom hem efter 5, sen kollade ja på tv å spelade lite cod. Efter 7 tog jag mig en tupplur :P till halv 10 :), men konstigt nog har jag bytt kanal i sömnen, för jag somnade till hockey för satta på hv-timrå matchen som börja 7, men när jag vaknade så kollade jag på kanal 4 på Berg flyttar in.. aja. Inte första gången det är en annan kanal på tvn när jag vaknar mot den kanal jag satta på innan..

mosters fis  mosters mini fis
Mosters Fis                                                    Mosters mini fis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback