7 februari

Tjo!
Nu va det några dagar sen jag skrev här men men.. Har haft fullt upp med andra saker..
För övrigt så börja tova löpa IGEN!!! i söndags.. Hmm tänker jag det var ju inte alls länge sen hon löpte, bara för någon vecka sen.. jag fattar inte! men men det är väl lagomt kul för mig som har sömnproblem annars å bli väckt halv 5 imorse av att hon gick runt och skrek.. Alltså det där skriker tar psyket på mig å höra på..usch!! så jag hoppas på att de blir kastrering inom kort som sagt.. Har ju godman så kan inte riktig välja det själv men jag har sagt till henne att jag ska göra det i februari och det har hon gått med på så.. Annars vet jag inte vad jag gör!.. Låter väl taskigt men gud vad jobbigt det är å höra på. På söndagen somna jag efter 2 någongång då vart hon tyst :).
Tänkte också på om det är någon som läser min blogg? för det kan man väl inte se på något sätt om det är någon som besöker den? Om det är någon som läser får ni gärna tycka till :)

Nu blir det å hänga tvätten som strax är klar :P fan har sånn dryg tvättmaskin så herregud :) sen lägga i en ny tvätt, ut å röka :), duscha å äta :) sen får vi se va de blir :)

kujyhtgrfes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback