22 februari

tjo!.

Nu har jag inte skrivit här på ett tag, men de är ingen som har klagat på det heller så :P haha.
men men. I måndags så kastrerades lille fis tova :) stackars fis, hon är trött än efter det å gör inte många knot om dagarna, men det drar väl säkert i såret med så ja är glad om hon är stilla så det inte blir något med såret, men det ser faktiskt jätte bra ut tycker jag :). Sen så har hon vart väldigt mamm sjuk med vill hellst ligga i mitt knä hela tiden om hon fick :), mer än vanligt :) mysigt.

Sen måste jag bara DISSA årets big brother. Jävlar va sjukt dåligt. bara massa tjafs å skit prat å prat å prat å prat. blir ju fan helt slut i hövve av å ha kollat på halva programmet..
Tova med magfluff............................................Tova utan magfluff
sd sfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback