26 april

Tjo!

Idag har jag fått igång min gamla dator :) Glad tjej är jag för det för den är bättre än den bärbara skiten jag har :). Så tack Fredrik för hjälpen :) Så nu blir det å vänja sig med den stationära igen :) Installera även om till windows 7 istället för skit vista :) Känns konstigt när datorn är helt tom :) men men.
 Idag är de skit väder ute med regn regn regn.. Men det passade mig bra så jag kunde va inne å fixa med alla hundra kablar överallt som är till datorn haha det kan man kalla kabelhärva :) jisses. Det enda som är att jag inte fattar mig på hur jag ska få internetet till usbn istället för å behöva ha närverkskabeln i för den va så jäkla kort så jag har fått hängt modemet i två nyckelband ner från gardinstången så de skulle räcka å även få nån signal haha :) men men det duger så länge :P.


En kompis la ut detta kort på mig på fb förut, jisses undra hur många årsen detta kort är taget.
da<q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback