24 april

Tjotjo!

Har haft en paus från bloggandet men nu är jag nog igång igen, får se hur länge det håller i sig denna gång :). Försöker ju få någon ordning på designen på bloggen men det vill sig inte som jag vill så nu låter jag det va :P För övrigt så blev Tova 11 månader den 7april 2012 alltså :P Hon växer bra börjar bli lite stor nu tycker jag men hon är inte fet bara stabbig :) men men det är väl för att jag är van Tuffs som alltid har vart liten, Tuffs är väl en 7 år å dom är väl lika stora men Tova är ju lite mer rund ändå + hon är ju gladare i all mat mot vad Tuffs är. Tova ska smaka på allt jag äter och äter det mesta medans Tuffs luktar å springer iväg och äter nått ibland.

Tuffs ligger på elementet fast det är 25grader i lägenheten. Frusen.

kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback