24 april Dagen :)

tjo!.

Inatt har jag sovit skit dåligt rent ut sagt, Kollade på hockey inatt så somna efter klockan 3 någon gång!.
Vaknade lite före klockan 6 av att de small i badrummet :P Tova lyckades välta tvättkorgen :) Och ser även att Tova har käkat på toarullen så små pappersbitar lite här å där :) hon är så go :). Försökt att somna om 2 gånger sen 6 imorse men det går inte somna när man väl lägger sig. Så nu blir de väl ut å röka sen duscha :) Skulle behöva diska men ja orkar verkligen inte det..

Igår var jag till tandläkaren för jag har ont i min käke för det kommer en visdomstands jävel! Inge kul alls, har ätit smärtstillande å panodil i en vecka å tröttna så ja gick iväg med tanden. Ja dom spola rent 2 gången med nått som smaka skit fy fan, Sen har jag en köttflik som ligger som ett lock över tanden ( dom peta upp det lite då såg man tanden under ), Å under fliken stoppade dom ner "sockerbitar nått vitt dom klippte isär i små bitar" med antibiotika på sen fick ja gå å bita i en tuss ett tag :) för dom där små bitarna skulle ja inte ta ur det tog kroppen själv hand om tydligen. Och blev det inte bättre skulle ja få komma tillbaka i bränna bort fliken :P tycker jag inte jag ska behöva haha, Men jag har ont än, men tror inte det är någon fara ändå för det gör ju ont utåt kinden alltså där den kommer upp inte innåt så det är nog inte tanden det gör ont i det är väl att tanden spränger sig ut. eller vad man ska säga.

Söt liten baby igelkott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback